روز نویس

اندیشه وفرهنگ

روز نویس

اندیشه وفرهنگ

گفتگو های تیام

تیام : بابـــــــــا! 

- جان بابا 

تیام - لبات چه مهربونه !  

- ممنون دخترم 

تیام - یک خودکار به من میدی  

- بله بابا ، بفرما 

تیام - ممنونم بابا  

- می خوای چیکار کنی  

تیام - من بزرگ شدم میخوام برم مدرسه  

- باریکلا دخترم . خوب دخترم چی نقاشی میکنی ؟! 

تیام -نقاشی نمی کنم  

- پس چیکارمی کنی   

تیام - دارم مینویسم  

- داری می نویسی ؟!!! تو که بلد نیستی بابا  

تیام - نه بابا من سواد شدم ازدیروز که سواد شدم می نویسم  

-  (- :)

.......  

 تیام- بابا من بزرگ میشم میرم مدرسه  

- آفرین دخترم  

تیام - بعد میرم دانشگاه  

- آفرین دخترم  

تیام - تودانشگاه یک آقای خوش تیپ قد بلند سیبلو به من میگه عروس من میشی  

- خوب دختـــــــــــــرم ؟!!!! تو چی میگی  

تیام - بعدش میگم با اجازه پدربزرگم و مادر جون بلـــــــــــــــــــــــه 

- اه دخترم پس من و مامانت چی  

تیام - خوب بابا من عروس شدم تو برام گل میخری ؟!! 

- بله دخترم  

تیام - بابا برام کادو میاری  

- بله دخترم  

تیام - هاها! مامان! مامان! من عروس شدم   

------ 

تیام - ای وای ای داد هیچکی منو دوست نداره   

- چی شده تیام  

تیام - یخ کردم سردم شد 

- حوب بابا اونجا روی کف اتاق روی سنگ نخواب  

تیام - ای وای تو چه بابی هستی تو بیا منو ببر یخ کردم  

-------- 

تیام - بابا بابا بابا  

- چی تیام چی شده  

تیام - بیا بابا  

- کجا  

تیام- بریم تو اتاق من  

-خوب  

تیام - ببین اینجا چه جشنی بر پاست !!! 

- بابا این صدای نوار همسایه بالایی دخترم  

----------

تیام - بابا این خوشگله  

- نه بابا زشته  

تیام - زشته ؟!!! 

- آره بابا  

تیام- چرا زشته بابا ؟!  آرایشگاه کرده خوشگله 

-ادم همینجوری بدون آرایش باید خوشگل باشه  

تیام - من چی من خوشگلم  

- تو ماهی بابا تو گلی تو خوشگل خوشگلی عزیزم  

تیام - هاهاه ! من خوشگلم مامامن خوشگلم بابا میگه من خوشگلم  

 تیام در زبان چهار محالی به معنای چشمانم   کنایه از عزیز وگرامی است . تیام من 2 سال 6 ماه دارد .

نظرات 2 + ارسال نظر
خواننده روز نویس پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

الهی این شیرین زبونتون همشه شاد و سلامت و بهروز و پیروز زیر سایه مامان و بابا و پدربزرگا و مادربزرگاش باشه

ممنون - زنده باشید

اشک مهتاب پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ

برای تیام نازنین:

http://www.koodakan.org/index01.htm

ممنون از لطف شما ُ. نظرات جنابعالی برایم خیلی مهم است چون وقت میگذارید وبا دقت نظر میدهید موجب می شود که دلگرم باشم به نوشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد