روز نویس

اندیشه وفرهنگ

روز نویس

اندیشه وفرهنگ

تحقیق بازار جدید

خلاصه
• تحقیق بازار در حال گسستن از ریشه هایش بعنوان سیستمی منفصل از فرایند تصمیم گیری کسب کار می باشد ودر حال حاضر برای آسان سازی تصمیم گیری، فعالانه تر به کار گرفته شده است .
• این جابجایی نیازمند تفکر روشمندانه جدیدی شده است.یک مشی تحلیلی" کل گرایانه" ( مجموعی )که تصویر کاملی از آنچه که مدارک بازاریابی(کمی وکیفی ) بیان میدارند به مشتریان ارائه میدهد.
• این روش جدید نیازمند یک چهارچوب تحلیلی متشکل از اطلاعات تحقیق بازار ، دانش پیشین مدیریت و درک مستقیم (شهود )می باشد.
• چهارچوبهای جدید می باید نظامند باشند : تفکر شهودی می تواند قدرتمند با شد اما اشتباه هم می تواند با شد .برای این منظور ، نگاه کل گرایانه جدید به تحلیل داده ها محتاج است برپایه ارزیابی سختگیرانه دانش مدیریتی پیشین بهمراه ترسیم بر روشهای تحلیل داده مرسوم باشد.
• ما 10 مرحله راهنما جهت تحلیل داده های تحقیق بازار در یک روش کل گرایانه معرفی میکنیم . این 10 مرحله عبارتند از :
1- تحلیل مسائل حقیقی
2- فهم تصویر اطلاعاتی کلی
3- رفع اطلاعات ناقص
4- توسعه تحلیل استراتزی وسازماندهی داده ها
5- تعیین کرانه تفسیر
6- بکارگیری گزینشگرهای معرفتی (چیزهای که ما در ارتباط با فرایند ممیزی می دانیم )
7- با زتنظیم داد ها ( به مابینش تازه ای بدهد)
8- تکمیل مدارک تحقیق وبیان روند تحقیق
9- آسان سازی تصمیم گیری
10- تکمیل حلقه بازخورد(ارزیابی بازده داده های تحقیق در دستیابی تصمیم کامیاب حاصله )

• در فصل آغازین ما توضیح میدهیم چگونه مدارک در دسترس پزوهشگران بازار در حال تغییر می باشد . مدارکی که بعنوان مقدمه طرح کلی مهارتهای تفکرانتقادی – قدرت تفسیر- جهت چیرگی بر دنیای جدید اطلاعات مورد نیاز است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد