روز نویس

اندیشه وفرهنگ

روز نویس

اندیشه وفرهنگ

یونیورس

توصیه میکنم فوتوی یونورس را از سایت ناسا سرچ کنید و عظمت ان را ببیند منظومه شمسی ما دران اصلا مشخص نیست چه رسد به کره زمین وچه رسد به سرزمین ما وچه رسد به من که اکنون در این مکان نشسته ام وتصور ی  از جهان . کره زمین نقطه نا پیدایی است در یونورس . من به ضرص قاطع میتوانم تصور کنم که موجوداتی در ان سوی این یونورس وجود دارند ولی نمی دانم که ایا انجا هم موجودی شبیه ما انسانها پدیدار گشته است یا خیر و اصولا رابطه هستی با ما چگونه است انرژی یا ماده رابطه اش با ما چگونه است این شعور که منبع شناخت است و انسان را قادر به ساخت کامپیتور نموده است چگونه در ما بوجود امده است . ورابطه این شعور با انرژی وماده چگونه است . من میتوانم خیلی چیز ها را تصور کنم ولی انرژی وماده چه ایا انها هم قادر به تصور وشناخت هستند؟ اینکه من میگوییم این من چیست منشا ان چیست ایا من خودم را تصورم میکنم یا منی وجود دارد که تصور میکند فی واقع از من به تصور میرسیم یا از تصور به من ؟  

چگونه است که ما انسانها بر روی این کره خاکی اینقدر ظلم می کنیم دیگران را تخطته میکنم مورد حبس قرار میدهیم قضاوت میکنیم حق وباطل را تعریف میکنم در حالی که  با نگاهی به جهان بلافاصله میتوانیم در یابیم که کل منظومه شمسی ما از نقطه ای کوچک وبی فروغ د ر جهان هستی ناچیز تر است

نظرات 1 + ارسال نظر
چیاکو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://talatomzi.blogsky.com/

باسلام
از وبلاگ پر محتوای شما بازدید کردم .برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . در صورت تمایل وقت گذاشته طی دیدار
از وبلاگ من ، آمدگی خود را برای تبادل لینک و اطلاعات اعلام فرماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد